Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Labels

Sunday, January 29, 2012

Buat duit online melalui "Says.my"



Says.my adalah satu platform mudah untuk anda membuat duit secara online walaupun anda tidak mempunyai blog. Cukup dengan Facebook, Twitter mahupun IM anda. Says.my memang terbaik ! Kenapa saya kata macam tu ? kalau nak dibandingkan dengan churp churp, says.my lebih cepat membayar earning kita, hanya dalam masa tiga hingga 4 minggu dari tarikh cash out berbanding churp churp yang mengambil masa 45 hari dari hujung bulan anda cash out: contoh, jika anda cash out pada 15 Nov 2011, anda akan dapat bayaran pada 14/1/2012 . Untuk menjadi ahli says, anda tidak perlu untuk mengeluarkan modal, anda hanya perlu sign in melalui fb sahaja. Pendek kata, anda tidak akan mengalami kerugian walaupun 1 sen.

Bagaimana Jana Duit Melalui Says.my

1. Jawab Survey

Baiklah cara in sangat mudah iaitu hanya perlu klik pada survey dan anda jawablah survey yang ada. Tapi ingat, survey ini adalah terhad dan biasanya orang berebut-rebut untuk menjawab survey. Jadi anda kena pantas.

2. Share Kempen Sponsor

Cara ini ialah paling terbaik dan mudah untuk dibuat. Kerja anda hanyalah kongsikan kempen dengan cara sebarkan link itu dan apabila ada rakan anda yang klik, maka anda akan dapat RM0.10 hingga RM1.00.

3. Jemput Kawan Sertai Says.my

Ini ialah cara pantas untuk jana pendapatan. Kalau seorang yang join, anda akan dapat RM1.00, jadi kalau 10 orang join kiranya anda akan dapat RM10.00 dalm masa sehari.

Untuk mendaftar adalah semudah ABC. Anda hanya perlu klik SINI, dan klik sign in, kemudian pilih tajuk "social recommendation" dan tekan pada iklan yang anda nak share.


0 comments: